Nuffnang

Sunday 3 November 2013

Ehhhhh dah graduate rupenya.....


Akhirnya saya dah graduate...syukur Alhamdulillah, walaupun cerita nie suadh berbulan-bulan lamanya tapi saya tetap nak tulis untuk buat kenangan anak cucu cicit tulat...hehehe...

Konvo saya dibuat kat Putrajaya International Convention Centre..sama macam senior-senior yang dulu buat kat sana jugak....kami bacth ketiga untuk pengajian siswazah lima tahun setengah...

Ramaiiiiii sangat orang...saya rasa sesi kami hari yang kedua paling ramai sebab course pemulihan Khas dalam 700 orang graduate kot..tapi bestttt dapat jumpe kawan2 yang kadang-kadang kenal kat group je time nak exam dok sembang sambil tukar-tukar soalan spot...ngeh2




haaaa...tu kawan baik...susah senang sama-sama...lama kami kawan....sekarang masing-masing dah bawa haluan masing-masing...saya dan Izwan posting kat Sarawak..Fiza pulak dapat balik kampung halaman dia...seronooookkkknye...


sempat lagi snap-snap gambar sebab lepas ni susah dah nak jumpa...time ni masing-masing dah dapat scrooll...Alhamdulillah..penat lelah sepanjang hampir 6 tahun...Syukur Ya Allah



Family besar saya yang sentiasa  beri sokongan..syukur Ya Allah....nasib baik semua dapat cuti.....kalau saya rasa down mesti mengadu kat mereka...nasibbb la dilayan jugak..hahaha


Terima kasih mama dan abah.....melahir dan membesarkan saya dengan penuh kasih sayang...tak terbalas segala budi yang dicurahkan...semoga Allah sentiasa merahmati ibu bapa saya..Aminnn


Yehaaaaaa....I'm graduate!!!!!!!!!!

No comments: