Nuffnang

Monday 4 November 2013

Main masak-masak



Taraaaa.....masak kari kurma....teringin sangat nak makan...lepas saya balik mengajar singgah beli barang lalu masak...saya xpanadai pom masak-masak ni janji kena dengan selera dan tekak pom jalannnn la...hehehehe

Saya sebenarnya suka jugak main masak-masak ni..kalau kena dengan mood memang best la...ni saya guna resepi mama saya...lepas tu main campak-campak je...hahaha...macam hebat je kan main campak-campak...ketung ketang ketung ketanggg kat dapur..


Konon-kononnye nak makan sambil tengok bola Kelantan Vs Pahang tapi belum pape lagi semuanya dah selamat kat dalam perut...hehehe..kenyang sangat...syukur Alhamdulillah...sejak saya stay kat Sarawak ni semua benda nak makan saya masak sendiri sebab bila makan kat luar rasa macam tak kenal dengan selera..mungkin masih baru-baru lagi kat sini..banyak tempat makan lagi belum diterjah...hahaha..tunggu beli kereta dulu la...dah rasa macam patah kaki dah ni...

No comments: