Nuffnang

Wednesday, 29 June 2011

macam2 ado.....

Assalamualaikum....lama sudah saya xbukak belog nih....rase malas pom ade..pastu asyik postpone aje...huhu...skrang nie da bukak semester baru dah..semester 6...ade lagi 2 semester b4 keluar dari IPGM yang terchenta...sesungguhnye sudah lame daku menimba ilmu di sini....ibarat pepatah kalau dari rebung tuh udah jadi buluh da...hikhik..rasenye kalau duduk kat maktab nie xterase bahawa diri ini sdah agak tua...terase macam baru je abis SPM...hahaha...perasan muda kunun....

o.klah berbalik pada tajuk...actually maktab saya dalam 2 weeks nie teramat buzy la...lecterer je yg buzy student releks aje.....hihihi...sebabnyer maktab nie sudah terpilih sebagai tempat untuk PERSIDANGAN KEBANGASAAN PENDIDKAN JASMANI dengan temanye yang amat gempak sekali iaitu PENDIDIKAN JASMANI DAN SUKAN KE ARAH PARADIGMA BAHARU...persidangan nih dah abis pom ari nie..buatnyer 3 hari aje...start 27 hingga 29 Jun....besala abis baru nk wat entry..nie yg dinamakan entry lapok..huhu..buzy kot (perasan buzy kunun2)...hehe...

Persidangan nie dirasmikan oleh Yb.Haji Ahmad Razif Bin.Abdul Rahman, Pengerusi JK Pelajaran, Pengajian Tinggi, Sains & Teknologi, dan Sumber Manusia Negeri Terengganu....sebelum tu Rektor IPGM Datuk Dr.Haili Bin Dolhan dah berkampung kat sini b4 tu lagi  sebab maktab ade buat program Merakyatkan Seni yang jemput ramai tetamu dari luar dan juga sekolah-sekolah mai cni...banyak gak la aktiviti..tapi sy xjoin cgat pom.....hajat dihati malam tuh nak gi tgok persembahan dikir barat sebab kump dikir barat maktab Mizan dapat masuk final tp xkesampaian jgk sebab kiteorg kna layan VIP makan..hukhuk....syoknyer jadi org besar makan pom ade org layan...tapi nasib maktab Mizan menang..

first time saya jumpe rektor IPGM depan mata..jakun cgat...rase cam teruja tuh...hihi..besa la jumpa org hebat of corse la rase teruja...kah3....baik dan ramah tamah jugak rektor tuh yea...ciap sembang2 ngan kiteorg lg...selalu kamu org yg berpangkat nie...sombong je..nak pandang kiter pom xmo...sebenarnye xsyok ea entry non ado gamba...xdan nak ciluk kat fesbuk member yang g snap2 tuh....xpe la nnt kalu ade saya paste kt cni la...nanti saya sambung lagi cter pasal persidangan nie..malas la plak nak tulis pepanjang...huhu

k.ketemu lagi....


No comments: